Klacht: Slechte tablet van polaroid

op 14 maart 2013 over Kijkshop in de categorie Warenhuizen

In december een polaroid tablet(midc700) aangeschaft bij kijkshop. Bij de kassa werd meteen al gezegd dat ze geen garantie verlenen maar dat je daarvoor moet bellen naar het nummer wat in de doos zit. Na 2 weken was de tablet al kapot. Hij laadde niet meer op. Waarschijnlijk het oplaadpunt in de tablet. Naar kijkshop geweest en nul op request gekregen. Toen toch maar verschillende nummers geprobeerd te bellen en uiteindelijk de goede. Tablet opgestuurd en na een maand teruggekregen met nog steeds hetzelfde probleem. Weer gebeld naar het bedrijf in Duitsland en ze wilden dat we hem weer op stuurden omdat kijkshop geen garantie verleend. We hebben een exact zelfde lader van iemand anders geprobeerd en die deed het wel. Bleek het probleem dus in de lader te zitten i.p.v. in de tablet zelf. We hebben toen zelf een nieuwe lader aangeschaft met de goede aansluitwaarden en toen deed hij het weer. Dit hebben we gedaan om niet weer een maand zonder te hoeven zitten. Nu zijn we weer ruim een maand verder en laadt de batterij niet meer op. Zodra de lader eraan zit doet de tablet het, zodra je de stekker eruit haalt als hij aanstaat valt hij direct uit. Wat een waardeloos product. Dat kijkshop dit durft te verkopen en dan ook mensen gewoon de deur uitstuurt net alsof zij er niets aan kunnen doen.

Vervangend toestel evt met bijbetaling.
Goede garantieverlening door kijkshop. Als kijkshop producten verkoopt moeten ze wel achter hun product staan en als er problemen mee zijn hiervoor zelf de verantwoordelijkheid voor nemen. Dit zijn ze verplicht aan de consument.

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kijkshop

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 5S nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door han_t