Klacht: klacht slechte service

op 24 november 2011 over Siebel juweliers in de categorie Juweliers

Goede morgen,

Vorig jaar september kreeg ik van mijn man een paar
oorbellen van Ti Sento.Vanaf de 1e dag bleek 1 van de
oorbellen niet goed te sluiten.ik ben verschillende keren naar Siebel Alexandruim geweest totdat het werd opgestuurd omdat de klacht bleef bestaan.Na 1 keer te hebben gedragen was het weer hetzelfde liedje.Weer werden mijn oorbellen opgestuurd.Deze keer op 21 okt 2011 met de mededeling dat het 3 weken zou kunnen duren.Het is vandaag 24 Nov.2011.Ik heb herhaaldelijk gebeld.Ik ben persoonlijk langsgeweest en als antwoord krijg ik constant te horen dat zij er niets aan kunnen doen en dat ik maar moet blijven wachten.Ik vind dit schandalig omdat ik al meer dan 1 jaar met de oorbelln terug ga en iedere keer wordt afgescheept met het antwoord dat zij er niets aan kunnen doen.

Ik zou heel graag willen dat ik er niet zelf achterheen hoefde en graag een set nieuwe oorbellen willen omdat ik er geen vertrouwen meer in heb nadat mijn oorbellen al verschillende keren "gemaakt"zijn en binnen de kortste keer
weer kapot.

Bericht van Fenne van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Siebel juweliers in behandeling genomen

Bericht van Maud van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Siebel juweliers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Siebel juweliers

Heeft op 22 juli 2014 om 08:33 geantwoord

Goedemorgen dhr/mevr,
Onze oprechte excuses voor de late reactie.
Wij werken pas sinds maandag 21 juli 2014 met klacht.nl

Wij gaan er van uit dat deze klacht inmiddels al is opgelost.
Mocht dit niet het geval zijn, dan horen wij dit graag via klantenservice@siebeljuweliers.nl

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Siebel Juweliers.

Alle klachten die gemeld zijn door biet