Mijn Klacht:
Vorig jaar had ik ook al een incident, Ik had iets besteld via Heine, en het kwam maar niet aan, omdat Selektvracht het niet kon bezorgen. En ze waren telefonisch onbereikbaar. Uiteindelijk ben ik naar het depot gegaan en bleek dat ze het pakket hadden terug gestuurd. De bezorgers zouden een paar keer zijn langgewenst. 1 bezorger had in het systeem een aantekening gemaakt dat ik niet thuis was, en de andere dat het adres niet klopte, rara hoe kan dat.
Dit jaar heb ik weer hetzelfde probleem. KPN heeft mij iets gestuurd, tot 3 x toe hoorde ik helemaal niets, en nu heb ik een briefje in de bus, en je raadt het al ze zijn telefonisch niet te bereiken. Wat een waardeloos bedrijf.
Gewenste Oplossing:
Het zou ten eerste handig zijn als ze echt telefonisch bereikbaar zijn in de depots. Klantenservice landelijk bellen 40 ct per minuut schiet ook niet op, want zij kunnen niets doen.
