Klacht: selektvracht

op 27 december 2011 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorig jaar had ik ook al een incident, Ik had iets besteld via Heine, en het kwam maar niet aan, omdat Selektvracht het niet kon bezorgen. En ze waren telefonisch onbereikbaar. Uiteindelijk ben ik naar het depot gegaan en bleek dat ze het pakket hadden terug gestuurd. De bezorgers zouden een paar keer zijn langgewenst. 1 bezorger had in het systeem een aantekening gemaakt dat ik niet thuis was, en de andere dat het adres niet klopte, rara hoe kan dat.

Dit jaar heb ik weer hetzelfde probleem. KPN heeft mij iets gestuurd, tot 3 x toe hoorde ik helemaal niets, en nu heb ik een briefje in de bus, en je raadt het al ze zijn telefonisch niet te bereiken. Wat een waardeloos bedrijf.

Gewenste Oplossing:

Het zou ten eerste handig zijn als ze echt telefonisch bereikbaar zijn in de depots. Klantenservice landelijk bellen 40 ct per minuut schiet ook niet op, want zij kunnen niets doen.

DHL

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben de klacht geregistreerd betreffende het niet achterlaten van een notitie zodat wij onze bezorger erop aan kunnen spreken om herhaling te voorkomen. Tevens wordt het bezorgdepot aangesproken door onze regiomanager betreffende het niet telefonisch bereikbaar zijn voor het maken van een afspraak. Wij hebben de auteur onze excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

Bericht van Pegerella

2 jaren geleden - Selektvracht is bij mij ook diverse malen voor hetzelfde pakket de afspraken niet nagekomen. Pakket is nog steeds niet opgehaald bij mij. Heeft u interesse om met mij Kassa en de consumentenbond aan te schrijven en verdere juridische stappen te ondernemen? Hoor graag van u.

Bericht van van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door fad500