Klacht: Nooit meer Ryanair vanwege onbeschofte service

op 11 januari 2017 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Recent heb ik een hele nare ervaring gehad met Ryanair. Ik had een vlucht voor 27 december 2016 en ik kwam aan met me baggage. Alles ging goed totdat ik bij de gate aankwam.

Op mijn bestemming (Tenerife) had ik een skateboard gekocht en ik wou deze meenemen aan boord. Vlak voordat de gate openging had ik gepraat met een van de grondstewardessen (David) en ik had hem gevraagd of ik het skateboard mee kon nemen. Het was geen probleem zei hij…

Toen de gate opging en ik het vliegtuig in wilde stappen zei David opeens dat ik het skateboard niet mocht meenemen. Uiteraard was ik hierover verontwaardigt en ik probeerde te vragen waarom ‘opeens’ niet kon.

Hij was kwaad tegen mij, brak me af in me zinnen, kon geen Engels en liet me staan terwijl mijn vliegtuig vertrok. Door de onbeschofte service van Ryanair heb ik mijn vlucht gemist.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door zhipper