Klacht: Dubbele boeking door geen e-mail

op 09 juni 2012 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Boeking gedaan van Milan naar Weeze voor 3 personen. Geen e-mail ontvangen. Kon het niet checken want bij het online checken van optie 1 als van optie 1 had ik een reserveringsnummer nodig, terwijl in de FAQ stond dat je bij optie 2 geen reserveringsnummer nodig hebt. Geprobeerd te bellen volgende morgen, maar na 10 minuten wachten nog niemand aan de lijn en dus ermee gekapt en opnieuw geboekt omdat de prijs steeds hoger wordt. Vervolgens direct een e-mail met bevestiging. Nu kijk ik op mijn creditcardafschrijvingen en is hij toch 2x afgeboekt. Vervelend.

Gewenste Oplossing:

Annuleren 2e boeking en een mogelijkheid creëren om zelf te checken of een boeking gelukt is.

Alle klachten die gemeld zijn door kheemskerk