Klachten over Rockstar Games

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over Rockstar Games zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Rockstar Games in de categorie Computer Games

231 klachten gemeld
2.6 /10
117 stemmen
117

Tijdslijn

geld kwijt

Klacht van op 26 september 2017 over Rockstar Games in de categorie Computer Games

hoi ik ben jip bijvoet. ik heb een klacht over mijn geld, want ik heb met vrienden heel veel inport export gedaan en daarmee heb ik 500000 verdiend. en toen ik vanavond weer online kwam was ineens al mijn geld weg.... Lees meer

Autos weg

Klacht van op 25 september 2017 over Rockstar Games in de categorie Computer Games

Ik heb een maand geleden gta 5 online gespeeld met veel maten heb miljoenen verdient dus heb ik autos gekocht kuruma armored,insurgent,v12 armored,ax-21,t20 en de ETR1 allemaal full geupgrade maar een week geleden start ik gta op en die autos... Lees meer

gaband

ik wed gehackt in grandtreftauto online en vervolgens werd ik ineens verbannen van grandtreftauto online terwijl ik niks door had mijn broer zag het gebeuren maar was net niet op tijd met het typen dat de speler moest stoppen Lees meer