Klacht: Restaurant spaaractie

op 25 februari 2014 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn buurvrouw en ik hebben 4 volle spaarkaarten om bij één van de 29 restaurants in Utrecht en omgeving te gaan eten. Twee menu’s voor één prijs. Wij wilden een reservering maken, dit kan alleen online. Dat vinden we geen bezwaar. Wel dat je dat via Facebook moet doen en dat Seatme de volgende gegevens zal ontvangen: your public profile, friendlist, emailadress and birthday. Daar hebben wij grote bezwaren tegen. Het is privé informatie die hun niets aangaat. Het wordt ook niet vermeld achter op de spaarkaart. Was dat wel het geval geweest dan hadden we niet mee gedaan.

Gewenste Oplossing:

Een oplossing zou zijn als we gewoon online bij het betreffende restaurant kunnen reserveren. Met opgave van alleen je naam en eventueel je telefoonnummer. Zoals wij normaal ook doen.

Bericht van van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 5S nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door georgienkamper