Klacht: Onterechte factuur Rendement

op 17 februari 2017 over Rendement in de categorie Magazines

Ik ben benaderd door een medewerkster van rendement of ik een proefabonnement wilde op een tweetal tijdschriften. Het was een aanbieding waarvoor ik alleen de verzendkosten maar hoefde te betalen. Ik heb duidelijk gevraagd of het daarna automatisch zou stoppen en dit bevestigde de medewerkster. Ik kreeg na dit telefoongesprek en mail met de bevestiging van de aanbieding. In deze mail wordt niet gesproken over een opzegging oid. Bij het eerste nummer zat de factuur van de verzendkosten. Deze heb ik netjes betaald zoals afgesproken. Nu blijkt opeens dat het is omgezet naar een jaarabonnement en heb ik een factuur ontvangen van 104,95. Dit terwijl mij was verzekerd dat ik nergens aan vast zat. Ook is de factuur niet aan mij persoonlijk gericht, maar aan mijn zus die niets met kwestie te maken heeft gehad. Kennelijk zoeken ze informatie over ons bedrijf op via de KVK of de Website, om zo te doen lijken alsof we echt ergens mee akkoord zijn gegaan.

Ik wil deze factuur niet betalen omdat ik nooit toezegging heb gedaan om een jaar abonnement te nemen op dit tijdschrift. Het proefabonnement was gratis!

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Rendement over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Rendement in behandeling genomen

Bericht van Rendement

1 week geleden - Uw klacht is in behandeling genomen. Wij gaan uiteraard opzoek naar een spoedige en passende oplossing. U ontvangt zo spoedig mogelijk een schriftelijke en inhoudelijke reactie op uw klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door 160463sasKIA