Klacht: Aantasting van privacy en verduistering/vervreemding op betaalrekening

op 16 mei 2012 over Rabobank in de categorie Banken

Volgens de Rabobank Voorne Putten kantoor Struytse Hoeck heb ik mijn betaalrekening opgezegd hetgeen niet op waarheid berust, over deze klacht en daarmede verband touwtrekkerij is een klacht ingediend bij het klachtbureau van de Rabobank.
Amper ZES weken later wordt de betaalrekening mijn ZUSJE op haar 20e verjaardag zonder opgaaf van reden geblokkeerd. De betaalrekening vertoont GEEN ROODSTAND en heeft een positief saldo van meer dan €400 Mijn zus en haar moeder gaan
vervolgens de dag erna (op maandag) naar de Rabobank zij krijgt dan te horen dat haar rekening is geblokkeerd omdat zij een voorschotbetaling van mijn werkgever op haar betaalrekening ontvangen, het geld is feitelijk bestemd voor
de medische behandeling van mijn zus en werd vanwege de eerdere touwtrekkerij op deze wijze gestort, zij heeft nl.last van ernstige epileptische aanvallen en heeft een Wajong uitkering. Het bezoek aan de bank waarbij haar pontificaal werd verteld dat zij hierdoor zou frauderen had tot gevolg dat mijn zus even later een ernstige epileptische aanval en met spoed naar het ziekenhuis moest worden gebracht! De bank heeft tot op heden nergens op gereageerd en ook geen officiele schriftelijke verklaring gegeven. Bij de Rabobank heeft men kennelijk maling aan de privacy en verduisterd of vervreemd men op deze wijze geld van betaalrekeningen. RABO betekend in het Esperanto niet voor
niets “DIEFSTAL” Dit ongelofelijke verhaal is ook in handen
van het College Bescherming Persoonsgegevens

Onmiddellijk vrijmaken van de betaalrekening en letsel-
schadevergoeding voor mijn zusje.

Alle klachten die gemeld zijn door Logep51