Klacht: rabobank

op 16 mei 2013 over Rabobank in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb drie weken geleden een klacht ingediend bij de Rabobank, tot op heden heb ik geen reactie ontvangen. Ik ben 1 week geleden zelf naar de balie gelopen van de Rabobank om te vragen hoe ver ze waren met de afhandeling van mijn klacht en na mijn telefoonnummer achtergelaten te hebben zou ik terug gebeld worden, men moest het eerst nog even uitzoeken. Nog steeds niets gehoord!! Wat een super behandeling!!!

Gewenste Oplossing:

Een verontschuldiging en goede afhandeling van mijn klacht.

Bericht van van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Rabobank over deze klacht.

Bericht van van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb Rabobank een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door van de lest
1
0.0
2013-05-16
van de lest