Klacht: Niet functionerende klantenservice

op 11 januari 2017 over Quest in de categorie Tijdschriften

Ik heb een brief ontvangen van quest in maart 2016 waarin zij het betreuren dat ik mijn abonnement heb beeindigd. Vervolgens krijg ik in het najaar 2016 via een incassobureau een aanmaning omdat ik mijn abonnement niet zou hebben betaald. Bij contact met de klantenservice probeert men mij uit te leggen dat mijn abonnment is stopgezet omdat ik het abonnmentsgeld niet zou hebben betaald en wordt automatisch een brief gegenereerd waarin blijkbaar staat dat “Quest betreurt dat klant het abonnement heeft opgezegd”. Na aangegeven te hebben dat ik hier niet intrap (er per slot van rekening in de brief dat ik het abonnement zelf heb opgezegd) heb ik de afspraak gemaakt dat ik de nummers die ik na beeindiging heb ontvangen (1 nummer) alsnog vergoed. Na het telefoongesprek heb ik een samenvatting gestuurd van het gesprek met het verzoek aan te geven waar ik het verschuldigde bedrag naar toe kan overmaken, maar hoor vervolgens niets meer van Quest klantenservice.

Nu, 3 maanden verder, reageert de klantenservice op mijn mail met het verzoek om de aanmaning alsnog te betalen, zonder in te gaan op de afspraak die ik met hun eerder telefonisch heb gemaakt.

Gewoon afspraken nakomen en tijdig reageren op verstuurde mails. Als ik een mail stuur naar de klantenservice van Quest krijg ik automatisch bericht dat er binnen 2 dagen wordt gereageerd. Ondanks herhaalde verzoeken om te reageren, gebeurt er niets. Nu na 3 maanden wordt er gereageerd, totaal niet in lijn met eerder gemaakt afspraken.

Zoals eerder vermeld ben ik alsnog bereid het ene nummer dat ik teveel heb ontvangen te betalen, maar zal absoluut geen jaar abonnement betalen inclusief een boete voor incassokosten.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Quest over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door mhdr2011