Klacht: problemen met inloggen

op 03 juni 2012 over Woonnet rijnmond in de categorie Woningcorporaties

ik wil me inloggen op de site van woonnet rijnmond,ik heb de wachtwoord en code ,maar het wil als nog niet lukken,ik heb ook wachtwoord vergeten gedaan maar het wil niet lukken.
Als ik inlog met mijn woonpasnummer en wachwoord staat er dat het onjuist is.

Als er iemand me kan helpen met inloggen of nieuwe woonpasnummer waarmee ik wel kan inloggen

Woonnet rijnmond

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Wat vervelend voor u dat u niet kunt inloggen. Wij kunnen - op basis van het adres en e-mailadres dat u bij uw klacht hebt vermeld - uw woonpasnummer niet in ons automatiseringssysteem achter halen en kunnen u daarom het wachtwoord niet opzoeken. Wij stellen voor dat u met uw vraag langs gaat bij Woonstad Rotterdam Feijenoord, Strevelsweg 700/105 (tel.nr. 010-4408800), zodat zij met meer gegevens u verder kunnen helpen.

Woonnet Rijnmond is de gezamenlijke website van de corporaties in de stadsregio Rotterdam. Woonnet Rijnmond is een platform van deze corporaties en heeft daarom geen eigen contactgegevens. Voor vragen over het woningaanbod, inschrijven, woonpassen, inschrijfduur en dergelijke kunt u bij de aangesloten corporaties terecht. U kunt de contactgegevens vinden op https://www.woonnet-rijnmond.nl/hoe-werkt-het/woonnet-rijnmond (contact met de corporaties, links).

Wij wensen u veel succes bij het vinden van een woning.

namens de samenwerkende corporaties
aangesloten bij Woonnet Rijnmond

Bericht van van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Woonnet rijnmond in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonnet rijnmond een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door sharnys18