Klacht: Prijsvraag C&A – valse voorwendsels

op 24 november 2011 over Postcode Loterij in de categorie Loterijen

Bij mijn aankoop bij C&A ontving ik een kraslot waarmee ik iets(?) kon winnen. Na de C&A-site te hebben bezocht en de code te hebben ingetikt bleek dat ik alleen mee kon doen als ik de Postcodeloterij toestemming gaf om mij telefonisch te benaderen. Aangezien ik daar na al veel te veel te zijn lastiggevallen door deze zelfde loterij, telefonisch én per flauwekulmailings, totaal geen zin in heb, en me bovendien mede om deze reden bij het bel-me-nietregister heb geregistreerd, betekent dat dus dat ook zogenaamde prijsvragen van derden een verkapte manier van de Postcodeloterij zijn om mij alweer lastig te vallen met dit soort inmiddels verschrikkelijk irritante, opdringerige en dwingende reclame. Ik zit alweer met kromme tenen te wachten op de zoveelste extra trekking aan het eind van het jaar, waarbij je verplicht bent een extra lot af te nemen omdat je anders uitgesloten wordt van enige kans om te winnen. Schandalig, wat een praktijken! Vorig jaar heb ik hier ook al gereageerd i.v.m. met de verrassende extra trekking van eind december 2010. Ik zie dit, en ik niet alleen, als chantage. Wanneer houdt de Postcodeloterij eens op met deze praktijken???

Ik ben pas tevreden als de Postcodeloterij eens flink, maar dan ook flink, op de vingers wordt getikt, en als er eindelijk paal en perk wordt gesteld aan deze onaangename praktijken.

Alle klachten die gemeld zijn door zaaraa