Klacht: Prijs naar keuze

op 10 mei 2012 over Vriendenloterij in de categorie Loterijen

Vorig jaar heb ik een zelf gekozen prijs gewonnen, en koos voor een Albelli fotoboek. Nooit heb ik daar iets van gezien.
Nu heb ik weer gewonnen en weer gekozen voor het Albelli fotoboek (dit was in de trekking van maart) en nu is het Mei en weer heb ik niets gehoord. Wanneer krijg ik nu eindelijk eens mijn prijscode toegestuurd. Als dit niet binnenkort wordt rechtgezet stuur ik de rekening van Albelli wel naar jullie toe. Dan heb ik eindelijk ook eens wat aan mijn prijs!!!!!

Dat er zo snel mogelijk een code voor Albelli naar mij gestuurd word.

Vriendenloterij

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Op werkdagen kan je bellen met het gratis telefoonnummer 0800-1188. Onze collega's lossen het dan graag voor je op.

Webcare Team VriendenLoterij

Heb je een vraag over de VriendenLoterij? Kijk dan op onze klantenservice pagina: http://www.vriendenloterij.nl/klantenservice
Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen en kan je contact opnemen met onze medewerkers.

Bericht van van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vriendenloterij in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vriendenloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Vijandenloterij