Klacht: verzend kosten….

op 11 januari 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

geachte lezer ik heb vandaag voor de 2de x een tebetalen bedrag van twee euro negentien gekregen.Deze heb ik al voldaan net na de kerst de betaal code is D02.161220.501314.Vr .Gr Fam.Wester

Gewenste Oplossing:

De Betaalcode vernietigen ga het geen 2x betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 11 januari 2017 om 13:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Wester,

Uit uw bericht begrijp ik dat u twee portokaarten heeft ontvangen. Ik begrijp dat dit vervelend voor u is, waarvoor mijn excuses.

Ik heb de door u meegestuurde gegevens gecontroleerd en kan zien dat de portokaart inderdaad dubbel is verstuurd. Uiteraard hoeft u de tweede portokaart niet te betalen. Om ervoor te zorgen dat het proces stopt en ter voorkoming van een herinnering heb ik de portokaart afgeboekt in ons systeem. U mag de portokaart vernietigen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door alida25