Klacht: Te laat bezorgd

op 11 januari 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Woensdag middag heb ik meerdere Rituals artikelen besteld via de officiele rituals website. Ik kreeg een mailtje dat dit geleverd zou worden tussen 2-5 werkdagen. Vrijdag kreeg ik een mailtje van PostNL dat het vandaag bezorgd zou worden tussen 13:00 en 16:00uur. Dit kwam mij super goed uit, om 17:00 uur had ik een etentje van een vriendin en kon ik dit cadeau geven. Ik wilde eerst smiddags nog wat voor mijn vriendin kopen maar dit was niet nodig, want mijn rituals artikelen zouden geleverd worden door jullie. Ook kon ik de hele middag niet weg omdat ik op jullie bezoek moesten, wat ik niet erg vond want dan kon ik het dezelfde dag nog cadeau geven! Om 1600 uur waren jullie nog steeds niet langs geweest en heb ik jullie opgebeld om te vragen hoe lang het nog ging duren. De collega die ik sprak kon geen contact opnemen met de bestuurders en ik zou moeten afwachten.. Om 1645 uur moest ik de trein halen en had ik dus EN geen cadeau voor mijn vriendin omdat jullie niet zijn op komen dagen en heb ik dus deze middag geen tijd gehad om nog iets te kopen omdat ik op jullie moest wachten. Ik heb mijn eigen rituals die ik cadeau had gehad in moeten pakken omdat ik anders met lege handen stond.

Gewenste Oplossing:

Tegemoetkoming omdat ik mijn eigen rituals heb moeten geven. Ook vind ik het heel slordig dat jullie klanten langer dan 4 uur laten wachten en niet met redenen kunnen aan de telefoon als jullie te laat zijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 11 januari 2017 om 15:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Knopper,

Uit uw berichtje begrijp ik dat het tijdvak wat aangegeven was voor uw pakketje niet gehaald is. Natuurlijk is dit vervelend, vooral als u andere plannen hebt.

De tijdvakken die u op onze website ziet zijn indicaties gebaseerd op voorgaande bezorgmomenten. Door omstandigheden op de route en de dagelijkse planning kan het gebeuren dat deze tijdvakken afwijken en dat de bezorger er later is. Ik zie dat het pakketje om 17:41 nog is afgeleverd.
Het is natuurlijk erg vervelend, maar ik kan u hier niet in tegemoetkomen. PostNL is niet aansprakelijk voor vervolgschade volgens de algemene voorwaarden.
Ik raad u aan om in het vervolg uw cadeaus eerder te bestellen.

Ik ga ervan uit u naar behoren te hebben geïnformeerd. Mocht u nu of in de toekomst nog vragen of klachten hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Heeft op 11 januari 2017 om 22:57 geantwoord

Belachelijk. Ze kunnen de klanten niet eens te woord staan hoe lang het nog gaat duren. Het pakket komt 1 uur en 41 minuten te laat terwijl ik 3 uur heb zitten en dan is het ook nog MIJN probleem want ik had het eerder moeten bestellen.

Alle klachten die gemeld zijn door leoniknopper