Klacht: Schade auto – geen reactie PostNL na 4x bellen

op 11 januari 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 22-12 heeft een bezorger van PostNL mijn auto die geparkeerd stond op de parkeerplaats geraakt. Een buurman heeft mij gewaarschuwd waardoor ik nog de betreffende chauffeur kon spreken. Deze heeft netjes zijn naam, telefoonnummer achtergelaten en we hebben het kenteken van zijn bus genoteerd. Aangezien het donker was, was de schade niet duidelijk te zien en we hebben dan ook aangegeven de volgende dag de schade beter te bekijken. De achterbumper bleek de dag erna toch lakschade te hebben.

Op 23-12 hebben wij melding gemaakt hiervan bij PostNL. Deze hebben een dossier hiervan aangemaakt en men zou binnen 5 werkdagen contact met ons opnemen. Bij deze melding zijn alle gegevens die wij genoteerd hadden doorgegeven.

Op 02-01 de 5 werkdagen zijn verstreken maar geen reactie van PostNL. Zelf erachteraan gebeld. De medewerker die het dossier behandelde was ziek, er zou een ‘buddy’ worden toegewezen en men zou mij binnen 3 dagen contacteren.

Op 05-01 de 3 werkdagen zijn wederom verstreken zonder ook maar enig bericht van PostNL. Wederom moeten wij de klantenservice bellen en men belooft ons nu echt voor het einde van de week contact met ons op te nemen. Voor de zekerheid controleren we de contact gegevens, deze staan correct in het systeem.

06-01 het einde van de week en u raad het al wederom geen reactie van PostNL. Weer bellen we de klantenservice. Hier wordt aangegeven dat het dossier nog in behandeling is en dat er werd aangegeven dat de contact gegevens niet juist waren….dit is onmogelijk want deze zijn de vorige keer nog gecheckt! Weer wordt mij nu beloofd dat ik maandag 09-01 wordt terug gebeld…….

Ondertussen rijden wij met een beschadigde auto rond. Dit lijkt PostNL niet te interesseren.

Gewenste Oplossing:

Dat PostNL nu echt zo snel mogelijk contact opneemt met ons en aangeeft hoe wij deze schade vergoed gaan krijgen zodat wij zo snel mogelijk de auto gerepareerd krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 11 januari 2017 om 13:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van Oppen,

Uit uw bericht begrijp ik dat een bezorger van PostNL schade heeft toegebracht aan uw auto. Ik kan me voorstellen dat u hierover flink ontstemd bent, en wil u dan ook mijn oprechte excuses aanbieden.

Ik heb uw klacht er bekeken, en ik zie dat u vandaag een e-mail terug heeft gestuurd naar mijn collega van het onderzoeksteam. Ik ga er dan ook vanuit dat u spoedig een reactie krijgt op uw e-mail.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Ton van Oppen