Klacht: Post uit Istanbul wacht al een maand bij exchange. (inb)

op 09 januari 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Post wat een maand terug verstuurd is vanaf Istanbul moet nog steeds bezorgd worden door Postnl. Het gaat in totaal om 5 postverzendingen die stilstaan zonder enig reden bij de exchange
center(inb). Komt vaker voor, post wat later binnen komt wordt doorgestuurd naar Domestic terwijl eerdere post wat land ingevoerd is gewoon bij exchange achterblijft om vervolgens weken later toegevoegd te worden aan binnenlandse post. Kwestie van verkeerde volgorde van postzakken aanhouden denk ik en heb dit meerdere keren aangekaart.
Heb nu 5 zendingen wat sinds 19 december op exchange stilstaan. Allemaal hetzelfde moment verstuurd en mensen wachten op hen post. Het gaat om de volgende track en trace codes:

RR264260065TR

RR264261145TR

RR264261137TR

RR264260074TR

RR264260091TR

Heel simpel, zo spoedig mogelijk mijn zendingen doorsturen naar domestic en via daar naar de ontvanger. Ik betaal maandelijks zat verzendkosten aan Postnl. De Belgische post doet 8 dagen over verzendingen. Postnl is niet eens in staat om binnen een maand post te kunnen bezorgen. Via hier onderzoek starten duurt veels te lang. Het is in Nederland en bij de exchange, via de TT kan je dat zien dus kom aub ook niet met smoesjes van zoek het via daar uit. Doe je werk een keer goed, zonder fouten, op tijd, je wordt er tenslotte voor betaald. Eerlijkheid is ver te zoeken bij Postnl.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 09 januari 2017 om 15:45 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Karagoz,

Naar aanleiding van uw reactie bericht ik u als volgt.

Het is goed voor te stellen dat dit wel erg vervelend is. Ik zie dat u de afzender bent van deze zendingen en wil u dan ook adviseren om contact op te nemen met de pakketvervoerder in het land van verzending. Hier kunt u een onderzoek op laten starten naar de zendingen. Ik kan voor u niks betekenen gezien u afspraken heeft gemaakt met de vervoerder in het buitenland. Het is internationaal vastgelegd dat deze dan ook het onderzoek opstart.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Heeft op 10 januari 2017 om 11:44 geantwoord

Ik heb zo hardt moeten lachen om de reactie van Postnl, je hebt de TT-codes, je weet waar ze als laatst gesignaleerd zijn, til je luie achterwerk op en doe dan wat eraan zou ik zeggen tegen de service point van Postnl. Geld incasseren kunnen jullie wel, er loopt hier al een onderzoek naar jullie klungeligheid. Maar de post is al daar, ach ja, ik juich van harte toe hoe Postnl in elkaar donderd. Vies bedrijf is het, met dieven aan de top die geen verstand hebben van besturen, enkel diefstal, ja, daar zijn ze goed in.

Alle klachten die gemeld zijn door kemalkaragoz