Klacht: Lege enveloppe

op 10 januari 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een lege enveloppe in de brievenbus en de brief was niet door de brievenbus geduwd maar hing aan de buitenkant eruit

Gewenste Oplossing:

Als ik de inhoudt van de enveloppe terug heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Skrzenta, Uit uw bericht begrijp ik dat u een lege envelop via uw brievenbus hebt ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent en graag meer duidelijkheid wilt. Graag informeer ik u hierover. Voordat ik uw klacht door kan zetten naar de verantwoordelijke afdeling heb ik helaas nog een aantal aanvullende gegevens nodig. - Wie is de afzender van het poststuk? - Wanneer heeft u het poststuk ontvangen? - Zat er een excuusbrief bij de envelop? - Is er op de envelop duidelijk te zien dat het een poststuk van PostNL betreft? PostNL post is te herkennen aan de sorteercode die rechtsonderop de envelop staat. Zodra ik de aanvullende gegevens van u heb ontvangen ga ik de vervolgactie voor u uitzetten. In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Skrzenta, Onlangs hebben wij u via deze website om meer informatie gevraagd. Wij hebben tot op heden helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Graag ontvangen wij van u alsnog de benodigde informatie, zodat wij uw melding kunnen afhandelen. Mocht u deze informatie niet tijdig aanleveren, dan wordt uw melding over enkele dagen als afgehandeld beschouwd. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 januari 2017 om 14:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Skrzenta,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door jana1987