Klacht: Lege enveloppe

op 10 januari 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Een lege enveloppe in de brievenbus en de brief was niet door de brievenbus geduwd maar hing aan de buitenkant eruit

Als ik de inhoudt van de enveloppe terug heb

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Skrzenta, Uit uw bericht begrijp ik dat u een lege envelop via uw brievenbus hebt ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent en graag meer duidelijkheid wilt. Graag informeer ik u hierover. Voordat ik uw klacht door kan zetten naar de verantwoordelijke afdeling heb ik helaas nog een aantal aanvullende gegevens nodig. - Wie is de afzender van het poststuk? - Wanneer heeft u het poststuk ontvangen? - Zat er een excuusbrief bij de envelop? - Is er op de envelop duidelijk te zien dat het een poststuk van PostNL betreft? PostNL post is te herkennen aan de sorteercode die rechtsonderop de envelop staat. Zodra ik de aanvullende gegevens van u heb ontvangen ga ik de vervolgactie voor u uitzetten. In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Skrzenta, Onlangs hebben wij u via deze website om meer informatie gevraagd. Wij hebben tot op heden helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Graag ontvangen wij van u alsnog de benodigde informatie, zodat wij uw melding kunnen afhandelen. Mocht u deze informatie niet tijdig aanleveren, dan wordt uw melding over enkele dagen als afgehandeld beschouwd. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 12 januari 2017 om 14:45 geantwoord

Geachte mevrouw Skrzenta,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door jana1987