Klacht: Kerst kaarten zijn na de kerst bezorgd

op 10 januari 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

!0 karten die verzonden zijn volgens de poststempel op 21 december zijn bezorgd op 27 december daar waren ook de verjaar kaarten bij dit is alles behalve prettig te noemen !

Die is er helaas niet meer maar ik wil u toch in kennis stellen van deze gang van zaken.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Van Loon, Uit uw bericht begrijp ik dat uw kerstpost helaas pas na de kerst is bezorgd. Ik kan me voorstellen dat dit teleurstellend is en dat u hier graag een melding van wilt maken. Graag informeer ik u hierover. Ik wil graag uw klacht doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling. Echter heb ik hiervoor nog een aantal aanvullende gegeven nodig. - Op welke datum heeft u de kerstpost verzonden? - Via welke brievenbus of PostNL locatie heeft u de kerstkaarten gepost? Zodra ik van u de aanvullende gegevens binnen heb zal ik uw melding doorgeven om herhaling in de toekomst te kunnen voorkomen. In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Van Loon, Onlangs hebben wij u via deze website om meer informatie gevraagd. Wij hebben tot op heden helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Graag ontvangen wij van u alsnog de benodigde informatie, zodat wij uw melding kunnen afhandelen. Mocht u deze informatie niet tijdig aanleveren, dan wordt uw melding over enkele dagen als afgehandeld beschouwd. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 12 januari 2017 om 14:38 geantwoord

Geachte heer, mevrouw van Loon,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door Pietpaaltjes