Klacht: Kerst kaarten zijn na de kerst bezorgd

op 10 januari 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

!0 karten die verzonden zijn volgens de poststempel op 21 december zijn bezorgd op 27 december daar waren ook de verjaar kaarten bij dit is alles behalve prettig te noemen !

Gewenste Oplossing:

Die is er helaas niet meer maar ik wil u toch in kennis stellen van deze gang van zaken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Van Loon, Uit uw bericht begrijp ik dat uw kerstpost helaas pas na de kerst is bezorgd. Ik kan me voorstellen dat dit teleurstellend is en dat u hier graag een melding van wilt maken. Graag informeer ik u hierover. Ik wil graag uw klacht doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling. Echter heb ik hiervoor nog een aantal aanvullende gegeven nodig. - Op welke datum heeft u de kerstpost verzonden? - Via welke brievenbus of PostNL locatie heeft u de kerstkaarten gepost? Zodra ik van u de aanvullende gegevens binnen heb zal ik uw melding doorgeven om herhaling in de toekomst te kunnen voorkomen. In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Van Loon, Onlangs hebben wij u via deze website om meer informatie gevraagd. Wij hebben tot op heden helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Graag ontvangen wij van u alsnog de benodigde informatie, zodat wij uw melding kunnen afhandelen. Mocht u deze informatie niet tijdig aanleveren, dan wordt uw melding over enkele dagen als afgehandeld beschouwd. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 januari 2017 om 14:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw van Loon,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Pietpaaltjes