Klachten over PostNL

PostNL bezorgt al bijna 200 jaar post en pakketten in binnen- en buitenland, zowel voor particuliere als zakelijke klanten. We verwerken de ons toevertrouwde... Lees meer >

95% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 4 van 11 Koeriersbedrijven en post

95%
3839 klachten gemeld
23 openstaande klachten
156 klachten in behandeling
3660 klachten opgelost
3.2 /10
1710 stemmen
1710

Tijdslijn

Bezorgen zoekt makkelijke weg

Klacht van op 20 januari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De postlkstbezorger van postnl brengt mijn bezorging na 1 poging naar een afhaalpunt. Dit is nu de zoveelste keer.Dat is niet de service zoals deze omschreven is. Daarnaast heb ik een gamma (afhaalpunt) achter mijn huis waar het vele malen... Lees meer

Pakket aan de weg gezet

Klacht van op 20 januari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket zou op dinsdag worden geleverd. Briefje aan de deur, dat het pakket voor de deur kon worden gelegd. ( overdekte uitbouw). Dinsdag het pakket niet neergezet. Woensdag zou de postbezorger weer komen , weer de briefjes op de deur.... Lees meer

Rob Barlage‎ aan PostNL 16 januari om 18:35 · Het melden van een klacht over de bezorging aan huis van pakketjes is bij onze nationale POST.NL gewoon een probleem. Het kost je uren aan de telefoon, waarbij de track & tracecodes, de... Lees meer

Wij hadden vroeger zo'n fijne pakketbezorger van POSTNL. Hij heette Henk en hadden met hem nooit problemen met het afleveren/bezorgen van onze pakketten. Helaas is onze beste Henk met pensioen en moet je maar afwachten wat je ervoor in de... Lees meer