Klachten over PostNL

PostNL bezorgt al bijna 200 jaar post en pakketten in binnen- en buitenland, zowel voor particuliere als zakelijke klanten. We verwerken de ons toevertrouwde... Lees meer >

94% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 5 van 12 Koeriersbedrijven en post

94%
2744 klachten gemeld
122 openstaande klachten
38 klachten in behandeling
2584 klachten opgelost
3.2 /10
1184 stemmen
1184

Tijdslijn

aangetekende brief

Klacht van op 23 december 2010 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op vrijdag 19 november j.l. een aangetekende brief ontvangen (kosten Euro 6,75). Is gewoon door de brievenbus bezorgd. Dus had ik met 0,44 cent klaar kunnen zijn. Verscheidene keren gemaild naar tnt.post en gebeld met 058 2333333. Maar hoor helemaal niets. Gewenste oplossingAangezien ik... Lees meer

pakket door brievenbus

Klacht van op 23 december 2010 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ook bij mij worden regelmatig pakketten door de brievenbus gepropt.Dit gebeurt zelfs ook als ik thuis ben. Het gevolg is,dat niet alleen het pakket beschadigt,maar dat de brievenbusborstels en klep stuk gaan. Gewenste oplossingDe pakketbesteller moet gewoon aanbellen en het pakket... Lees meer

pakket door brievenbus

Klacht van op 23 december 2010 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ook bij mij worden regelmatig pakketten door de brievenbus gepropt.Dit gebeurt zelfs ook als ik thuis ben. Het gevolg is,dat niet alleen het pakket beschadigt,maar dat de brievenbusborstels en klep stuk gaan. Gewenste oplossingDe pakketbesteller moet gewoon aanbellen en het pakket... Lees meer