Klachten over PostNL

PostNL bezorgt al bijna 200 jaar post en pakketten in binnen- en buitenland, zowel voor particuliere als zakelijke klanten. We verwerken de ons toevertrouwde... Lees meer >

96% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 4 van 11 Koeriersbedrijven en post

96%
1338 klachten gemeld
16 openstaande klachten
27 klachten in behandeling
1295 klachten opgelost
2.9 /10
477 stemmen
477

Tijdslijn

betalen

Klacht van op 09 februari 2010 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Omschrijving klachthoezo betalen ? Na verschillende keren gepoogd de strafport te betalen de moed maar opgeven. maar nu krijg ik een herinnering dus weer een paar pogingen gedaan. laat de tnt eerst maar eens zorgen dat de rommel goed voor elkaar krijgen... Lees meer

pakket bezorging

Klacht van op 09 februari 2010 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Omschrijving klachtBeste heer/mevrouw, onlangs heb ik een poster verzonden, deze in een koker geplaatst en netjes naar het postkantoor gebracht, verzendkosten en verzendbewijs heb ik hier, nu blijkt dat de poster zonder bescherming is bezorgd, en dubbelgevouwen in de brievenbus is... Lees meer

porto-aanmaning

Klacht van op 08 februari 2010 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Omschrijving klachtop ons postkantoor hebben ze mij naar deze site verwezen, om uitleg te krijgen over de portoaanmaning, die ik heb binnengekregen. ik kan nergens een rubriek vinden over porto-info. gaarne krijg ik antwoord. mijn betaalcode is: no1.100204.01471 Gewenste oplossingik wil weten over... Lees meer

betaal(on)mogelijkheid

Klacht van op 08 februari 2010 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Omschrijving klacht Evenals als de anderen, kan ik de naheffing van onvoldoende gefrankeerde post niet betalen. Kan ook niet via internetbankieren, omdat uw rekeningnummer niet bekend is. Helaas ontbreekt ook de specificatie van het verzonden dan wel ontvangen poststuk. Gewenste oplossing Een werkende link. Lees meer