Klachten over PostNL

PostNL bezorgt al bijna 200 jaar post en pakketten in binnen- en buitenland, zowel voor particuliere als zakelijke klanten. We verwerken de ons toevertrouwde... Lees meer >

98% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 4 van 11 Koeriersbedrijven en post

98%
4108 klachten gemeld
12 openstaande klachten
30 klachten in behandeling
4066 klachten opgelost
3.2 /10
1946 stemmen
1946

Tijdslijn

2 brievenbuspakketjes met track & trace 3SKABA270093749 en 3SKABA 581051540. Volgens de track&trace zijn de pakketjes bezorgd, maar ik heb helemaal niets ontvangen. Ik heb om 19:26 een klacht op twitter geplaatst. PostNL zou volgens hun site binnen 1 uur... Lees meer

Post NL haalt pakket niet op

Klacht van op 24 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Sinds dinsdag 20-02-2018 staat m'n Siemens koffie volautomaat klaar om door PostNL opgehaald te worden (t.b.v. onderhoud bij BSH in Tiel. Siemens heeft deze ophaal opdracht de week ervoor gegeven. In de PostNL app zag en zie ik de zending staan met... Lees meer

Ik wacht al geruime tijd op een pakketje uit Amerika. Nu zie ik per toeval deze melding. Tracking Number: LX427434854US Your item could not be delivered on February 14, 2018 at 5:55 pm in AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT, NETHERLANDS due to the... Lees meer

pakket met track&trace kwijt

Klacht van op 23 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

mijn pakket is verzonden met track en trace, maar er staat nog steeds "bezorger is onderweg" Bij navraag zei de eerste medewerkster: misschien was de batterij leeg van het kastje van de bezorger en is het pakketje niet afgemeld als bezorgd. Een... Lees meer