Klacht: miljoenenjacht

op 11 februari 2010 over Postcode Loterij in de categorie Loterijen

Omschrijving klacht

Ik werd gebeld met de vraag of ik het misschien leuk vond om naar de studio te komen naar de miljoenenjacht op 22 april. Nou natuurlijk vond ik dit leuk. Nou dat kon moest ik wel eerst een of twee loten kopen. Dit wilde ik niet ik heb immers al twee loten. Alleen als ik meer loten kocht maakte ik kans op een uitnodiging. Er werd immers geselecteerd op het aantal loten, dus hoe meer loten hoe meer kans, dus is het zo dat alle mensen die nu in de studio komen zeker meer dan twee loten moeten hebben!!!! Toen ik echt niet extra loten wilde kopen werd de toon een stuk onvriendelijker en verwees ze me door naar belmeniet want dan had ze me ook niet hoeven te bellen. Ik vraag me nu af hoe de prijzen geselecteerd worden op het aantal loten??
Volgens mij is de postcodeloterij pure oplichterij.
Volgens de telefoniste maak ik nooit meer kans op een uitnodiging ik deed nog wel mee voor de prijzen maar ja weinig kans he want ik wilde geen loten kopen.

Gewenste oplossing

alsnog een uitnodiging voor 2 personen, schijnbaar wordt er toch geselecteerd dan nu maar een andere selectieknopje indrukken.

Alle klachten die gemeld zijn door arnolda