Klacht: Porto betalen / poststuk bekijken

op 10 september 2013 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij ontvingen op 5/9 een “herinnering”om € 7,80 te batelen voor een poststuk “dat wij onvoldoende gefankeerd hebben ontvangen of verstuurd”. Ik wil het poststuk eerst bekijken. We hebben n.l. geen poststuk ontvangen noch verstuurd.

Gewenste Oplossing:

Het poststuk bekijken / weten waarover het gaat.

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb PostNL een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Wilt u met ons contact opnemen via Twitter @PostNL , Facebook.com/PostNL of kijk op onze website www.postnl.nl. Hier vindt u ook de overige contactgegevens van onze klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door Job en Marijke de Lange