Klacht: plotselinge afschrijvingen naar 5511 www.smsadvies.nl

op 19 augustus 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Helaas ben ook ik de klos met de sms dienst 5511. Er word zomaar plotseling, zonder dat ik zelf naar dat nummr gesmst heb geld afgeschreven voor dat nummer. Helaas gaat het niet om een paar cent maar bedragen van rond de 30 euro….
Ik zou graag willen dat het gestopt word, aangezien ik het zonde van m’n geld vind.

Ik zou graag m'n geld terug gestort krijgen en dat de smsdienst word stopt gezet.

Vodafone

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

klant verwezen naar webformulier voor contentklachten

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Vodafone

1 jaar geleden - Beste shanne, Wat vervelend dat je kosten maakt voor een Smsdienst van een derde partij. Kijk via de volgende link op onze website hoe je hier een klacht over kunt indienen: www.vodafone.nl/smsklacht Daarnaast vind je op de website www.smsgedragscode.nl meer informatie vinden over sms-diensten, de aanbieders en hoe je een dienst stop kunt zetten. Via www.smsdienstenfilter.nl kun je gratis je nummer laten blokkeren voor betaalde sms-diensten. Met vriendelijke groet, Jeannette Vodafone - Medewerker Klachtafhandeling

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door shanne
0.0
2012-08-19