Klacht: pasje

op 25 maart 2010 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omschrijving klacht

opzegging voor het weekend gemeld en de maandag daarop werd dat bij deze club bekend met het gevolg dat ze mij blijven achtervolgen voor een jaarcontract maar heb mijn pasje inmiddels ingeleverd plus toch nog voor 3 mnd betaald, genoeg is genoeg en die dreigingen w.b.deurwaarder ben ik behoorlijk zat en schakel dus nu een advocaat in

Gewenste oplossing

als ze eerst eens hun administratie goed bekijken en mensen met rust laten.

fit for free

Heeft op 25 maart 2015 om 10:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij nemen elke klacht serieus en zijn daarom naast vragen gericht aan onze klantenservice per 1-1-2015 gestart om ook klachten op Klacht.nl in behandeling te nemen. Tegelijkertijd zien ook wij dat er klachten uit het verleden zijn die reeds zijn afgehandeld echter niet via Klacht.nl. Mocht je over deze klacht nog vragen hebben, mail dan naar webcare@fitforfree.nl en we nemen spoedig contact met je op!

Met vriendelijke groet,

Het Webcare team van Fit For Free.

Alle klachten die gemeld zijn door femmy