Klacht: opzeggen

op 04 juli 2013 over Lexa.nl in de categorie Datingsites, klachtmelden

ik ben voor 3 maanden lid geworden bij lexa, mijn mijn lidmaatschap loopt tot 10-7-13. maar ik kan niet via site van lexa opzeggen. ik krijg geen toegang om te schrijven.er wordt aangeven dat 48 uur voor dat mijn memberscip uitloopt, kan opzeggen. ik snap het niet. ik wil niet betalen en verder lid zijn bij lexa. ik gebruik niet meer de site. Ik wil met de spood een oplossing aub.

graag duidelijk zijn hoe kan men uitschrijven, geen gebruik van maken. wat houd in dat ik moet 48 uur voor mijn lidmaaschap opzeggen. stel voor als ik op vakantie ggan , ik moet de lidmaaschap opzeggen, zoals jullie willen. dat kan niet. ik kan geen telfoon vinden of aders om cotact met lexa te nemen. ik vind heel slecht zaak. jammer dat lexa zo met klanten om gaan.

Lexa.nl

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Beste dmghshss,

ik maak uit uw bericht op dat u graag de automatische verlenging van uw 3 maanden Full Membership wilt annuleren.

Ik kan aan de hand van de door u opgegeven gegevens uw profiel niet achterhalen op de Lexa website, en ik kan de automatische verlenging dan ook niet voor u annuleren. Ik wil u echter graag uitleggen hoe u dit zelf kunt doen.

U geeft aan de automatische verlenging binnen 48 uur van de vervaldatum te moeten annuleren. Graag attendeer ik u erop dat u de automatische verlenging binnen 48 uur van de vervaldatum niet meer kunt annuleren. U dient de automatische verlenging minimaal 48 uur voor de vervaldatum te annuleren. U kunt dus op ieder gewenst moment, behalve binnen die 48 uur, uw automatische verlenging zelf annuleren.

U doet dit door rechtsboven in het scherm naar uw gebruikersnaam te gaan, en op de link "Mijn instellingen" te klikken. Kiest u daar vervolgens de rubriek "Mijn membership" en dan "Mijn membership beheren". Hier vindt u de informatie om de automatische verlenging stop te zetten.

Vanwege veiligheidsredenen zal u gevraagd worden om uw inloggegevens te bevestigen. Let op: het gaat hierbij om uw gebruikersnaam en niet uw e-mailadres. Bij het invoeren van uw gebruikersnaam dient u hoofdletters, kleine letters en de underscore te gebruiken als deze in uw gebruikersnaam voorkomen, anders wordt deze niet geaccepteerd.

Mocht u toch nog problemen ondervinden, dan kunt u altijd contact opnemen met ons Customer Care Team, zodat zij de verlenging voor u annuleren.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog andere vragen of opmerkingen hebben dan kunt u contact opnemen met ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de Lexa website. Hier klikt u op een willekeurige categorie, een willekeurige vraag en vervolgens scrolt u naar beneden en klikt u op de link "Stel een vraag" om een bericht te sturen. Gelieve in dit bericht uw gegevens te vermelden waarmee u zich bij ons geregistreerd heeft. U zult dan binnen 48 uur een antwoord ontvangen op uw bericht.

Marieke van het Lexa Team

Bericht van van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lexa.nl over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lexa.nl in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lexa.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door dmghshss
0.0
2013-07-04