Klacht: Onvoldoende gefrankeerde post

op 21 december 2011 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kreeg vandaag van post.nl 2 kaarten met het verzoek of ik 2 keer 0,92 wil betalen omdat ik onvoldoende gefrankeerde post heb gehad (wat ik dus niet heb gehad) of er is post van mij bij iemand bezorgd wat ik niet voldoende gefrankeerd heb.
Ik was heel verbaasd. Ik verstuur praktisch geen post en frankeer altijd met postzegels waar een 2 op staat. Dus altijd te veel. Het moet dus om 2 poststukken gaan want ik krijg 2 kaarten met 2 verschillende betaalcodes. Ik wil best betalen als ik iets tekort heb gefrankeerd maar het is onmogelijk. Dus wilde ik op postnl/betalen zien waar het om gaat. Dit is dus onmogelijk. Merkwaardig! Ik wil alleen betalen als ik weet waar het om gaat. Dus wil ik weten om welke post het gaat wat mij heel logisch lijkt.

Gewenste Oplossing:

Dat ik te horen krijg om welke post het gaat. Welke post moet ik dan wel verstuurd hebben met een tekort aan postzegels??? Naar wie?

Alle klachten die gemeld zijn door hondpino
1
3.0
2011-12-21
hondpino