Klacht: onterechte afschrijving (al 6 mnd. lang)

op 16 oktober 2013 over docdata payments in de categorie Betalingsdiensten

Ik ben per april ’13 een abon. aangegaan bij huurwoningen.nl en betaalde daar aan het eind v.d. mnd. €19,95 voor.
Heb van hen geen diensten gehad en heb dit eind aug. opgezegd. Dit is ook beëindigd. Pas onlangs zag ik echter dat er ook rond de 10e v.d. mnd ook nog eens €19,95 werd (en nog steeds) afgeschreven door DOCDATAPAYMENTS voor huurprofiel? Wat is dat? en ik heb dat nooit aangevraagd! Ik krijg ook geen mail van hen , er is niets over te vinden op internet .
Ik kan dit niet eens stopzetten dus!

Maar ik verlang onmiddellijke stopzetting en ook terugbetaling.

Stopzetting , een verklaring en restitutie vanaf april '13

docdata payments

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Docdata Payments handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op
de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit.

Wij hebben de contact gegevens van de desbetreffende webshop naar de klant gestuurd zodat de machtiging bij hen opgezegd kan worden.

Bericht van van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar docdata payments over deze klacht.

Bericht van van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door docdata payments in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat docdata payments een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door annetje58