Klachten over Online

Online biedt consumenten verschillende producten aan op het gebied van telefonie, internet en televisie. Toch ontstaan er bij Online ook wel eens klachten.... Lees meer >

60% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 4 van 7 Alles-in-1

60%
71 klachten gemeld
21 openstaande klachten
7 klachten in behandeling
43 klachten opgelost
2.5 /10
145 stemmen
145

Tijdslijn

Iedere keer valt mijn internet verbinding weg

Klacht van op 21 januari 2018 over Online in de categorie Alles-in-1

Mijn internet verbinding van online valt iedere keer weg, Gebruik al geen wifi meer alleen nog bekabeld. Volgens online had ik niet de juiste kabel heb nu kabels die dubbel afgeschermd zijn met gegoten stekkers en nog is het niks.... Lees meer

Nog geld tegoed van Online.nl

Klacht van op 09 januari 2018 over Online in de categorie Alles-in-1

Op 1 november is mijn abonnement gestopt bij online omdat ze een tariefverhoging invoerden icm een pakket wijziging welke ik niet wilde. Echter bij de eerste afrekening werd de beloofde korting niet verrekend dus hierover had ik al contact gehad... Lees meer

Modem wederom defect (wifi)

Klacht van op 04 januari 2018 over Online in de categorie Alles-in-1

Ik heb nadat het ‘oude type’ modem stuk was een nieuw model ontvangen (Zyxel) en die deed het perfect. Sinds enkele maanden viel mijn wifi geregeld uit en nu heb ik helemaal geen wifi in huis. Via de kabel werkt... Lees meer

REKENING

Klacht van op 21 december 2017 over Online in de categorie Alles-in-1

REKENING GEKREGEN VOOR NIET GELEVERDE DIENSTEN 1 GEEN TELEVISIE 2 GEEN INTERNET 3 NIEUWE HDMI KABEL ZELF MOETEN KOPEN 4 NIEUW TV KASTJE 5 NIEUWE ROUTER 6 3X MONTEUR LANGS GEWEEST 7 HOGE PREPAID TELEFOONKOSTEN 8 NOG STEEDS NIETS WERKEND MAAR WEL REKENING STUREN VAN ALLE KOSTEN Lees meer