Klachten over Online

Online biedt consumenten verschillende producten aan op het gebied van telefonie, internet en televisie. Toch ontstaan er bij Online ook wel eens klachten.... Lees meer >

Statistieken van Online in de categorie Alles-in-1

124 klachten gemeld
2.0 /10
116 stemmen
116

Tijdslijn

LEER LEZEN!!

Klacht van op 18 januari 2017 over Online in de categorie Alles-in-1

Al maanden ben ik geen klant meer van online en tot mijn grote verbazing en woede lag er een brief op de mat van een incasso bureau of ik maar even 84 euro wil betalen, aangezien ik in een rolstoel... Lees meer

verhuizing

Klacht van op 16 januari 2017 over Online in de categorie Alles-in-1

Ik heb een verhuizing doorgegeven sinds 4 januari geen internet meer. Heb diverse malen gebeld. Ze beloven iedere keer dat het voor elkaar komt. Maar ik heb nog steeds geen internet. Als ik bel altijd wachttijden van minimaal 25 minuten met als langste 45... Lees meer

Slechte service

Klacht van op 12 januari 2017 over Online in de categorie Alles-in-1

Ik heb sends 2 weken problemen met internet en telefoon verbinding en hier over meerder malen contact genomen met online . Maar zonder resultaat zit ik nog met internet probleem. Ze reageren niet goed Heele slechte klantenservice geen Uuren lang achter de telefoon... Lees meer

Dubbele nota.s

Klacht van op 11 januari 2017 over Online in de categorie Alles-in-1

Er werd gedurende 3 maanden dubbel abbonement gerekent. Ik heb wel 6 keer gebeld ( zijn erg moeilijk te bereiken) De medewerkers van Online beloven elke keer dat ze de klacht verhelpen. Vervolgens gebeurt er niets en ik moet daarom... Lees meer

Amateurs!

Klacht van op 11 januari 2017 over Online in de categorie Alles-in-1

Mail van online.nl dd. 5.1.2017: 'Gefeliciteerd! Ons nieuwe netwerk maakt snelheden tot 100 Mbps mogelijk'. Sindsdien gemiddelde snelheid 40 Kbps. KILOBIT! Met als absoluut dieptepunt 2,4 Kbps. Klagen helpt niet, het antwoord: Geduld. Hoe is het mogelijk dat online.nl hiermee wegkomt? Lees meer