Klacht: online krant

op 26 november 2010 over Volkskrant in de categorie Kranten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

niet beschikbaar, gisteren was hij pas ‘s middags te bereiken. Ik kan via de volkskrant site geen klachtmelding vinden, anders dan een zeer strak formulier waar ik mijn klacht net in kwijt kan.

Gewenste oplossing

Voortaan voor zeven uur \\\\\\\’s morgens beschikbaar.

Volkskrant

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Heer, Mevrouw,

Sinds kort heeft de Volkskrant haar service uitgebreid op het internet. Klachten gemeld op Klacht.NL of Twitter worden vanaf heden in behandeling genomen.

Wij kwamen daarbij uw klacht tegen. Allereerst onze excuses dat u tot op heden geen antwoord heeft mogen ontvangen. Echter, de klacht is dermate verouderd dat wij eerst de vraag wilden stellen of u nog behoefte had aan behandeling.

U kunt ons het snelst bereiken per telefoon: tijdens kantooruren op 088 0561 561. Administratieve vragen en opmerkingen kunt u tevens deponeren via http://www.volkskrant.nl/service. Redactionele klachten kunt u melden via redactie@volkskrant.nl, en vragen over digitale diensten op registratie@volkskrant.nl.

Met vriendelijke groet,

Lezersservice Volkskrant

Bericht van van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Volkskrant in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Volkskrant een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Avellinga
1
5.0
2010-11-26
Avellinga