Klacht: Online bioscoopkaarten Pathe NIET kopen via internet!

op 31 juli 2011 over PATHE in de categorie Bioscopen & Theaters

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb inmiddels tot mijn ontsteltenis al diverse klachten gelezen over de internet bestel optie van de Pathe bioscopen. Dit zou ik iedereen van harte afraden; deze onduidelijke site en service is bij lange na niet op orde.
Ik heb afgelopen vrijdag 5 kaartjes voor de voorstelling Cars 2 in 3D gekocht voor 5 personen, 3 kinderen en 2 volwassenen. Dit was mij verjaardagskado voor een lieve vriendin en haar zoontje die helemaal dol is op Cars. Mijn zoontjes hadden er ook lang naar uit gekeken en ik verkeerde in de veronderstelling dat ik kaarten had aangeschaft voor de voorstelling op zaterdagmiddag 15.10 in Haarlem. De datum en tijd had ik toen grondig gecheckt. Wel ondervond ik bij het uiteindelijk boeken problemen, het pop up scherm, met de definitieve boekingsgegevens, verdween en heb toen via de ‘geschiedenis’ dit scherm opgehaald en vervolgens op de betaalknop gedrukt.
Goed, bij aankomst bleek de ticket dispenser niet te werken en ging naar de kassa met mijn vraag. Daar wees iemand mij op de datum, deze was reeds verstreken, de kaarten waren namelijk voor de vrijdag gekocht en omdat ze al betaald waren konden we geen nieuwe kaarten krijgen. Als argument werd aangevoerd dat de kaarten niet verkoopbaar waren geweest. Waarom moet je dan alsnog de echte kaartjes halen met je barcode? Zo kan Pathe toch zien of de kaarten al dan niet zijn afgehaald..?
Met grote ogen stonden de kinderen te kijken, net als wij, en nu? Tja, nieuwe kaarten, ik kon niet met 3 jankende kinderen terug naar huis. Daarmee was 53,55 naar z’n grootje..
Na het terughalen van het pop up scherm is blijkbaar de datum veranderd. Dit heb ik nu al een paar keer teruggelezen. Lieve mensen van Pathe, doe hier iets mee. Haal de boekingsoptie anders tijdelijk uit de lucht, want hiermee duperen jullie kinderen en ouders. Niet alle bezoekers zijn in staat 2x 5 kaarten te betalen.

Gewenste Oplossing:

Geld terug, evt in de vorm van bioscoopbonnen.

Alle klachten die gemeld zijn door JoanK
1
1.7
2011-07-31
JoanK