Klacht: ongewenste automatische incasso

op 19 januari 2013 over Meetic.nl in de categorie Datingsites, klachtmelden

maandelijks wordt er een bedrag van mijn rekening afgeschreven
dit bedrag bedraagt 9,95euro

KN: 99179918971
WORLDPAY CP/BIBIT IP
MEETIC *ILIUS.NET*
MEETIC.COm

Dit bedrijf haalt ongewenst geld van mijn rekening zonder dat ik daar toestemming voor heb gegeven

dat het onmiddelijk wordt stoptgezet en gelieve geld terug gestort

Meetic.nl

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Beste Rachel1991,

ik begrijp uit uw bericht dat er afschrijvingen hebben plaatsgevonden zonder uw toestemming, die u graag gerestitueerd wilt zien.

Aan de hand van de door u opgegeven gegevens kan ik concluderen dat het gaat om een automatische verlenging van een 6 maanden Full Membership op de Lexa website. Echter heb ik met de door u opgegeven gegevens geen profiel kunnen achterhalen, en ik kan u momenteel dan ook niet verder helpen. Om het probleem van u op te kunnen lossen, wil ik u vragen om contact op te nemen met het Customer Care Team. Graag in dit bericht uw gebruikersnaam en e-mailadres te vermelden, waarmee u zich op de Lexa website geregistreerd heeft, Tevens wil ik u ook vragen om in ditzelfde bericht een betalingskenmerk te vermelden dat bestaat uit een PID, TDP of BBT nummer en terug is te vinden bij uw eerste betaling aan Lexa, op uw bankafschriften.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. U kunt uw gegevens, en al uw andere vragen sturen naar ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de Lexa website. Hier klikt u op een willekeurige categorie, een willekeurige vraag en vervolgens scrolt u naar beneden en klikt u op de link "Stel een vraag" om een bericht te sturen. Gelieve in dit bericht uw gegevens te vermelden waarmee u zich bij ons geregistreerd heeft. U zult dan binnen 48 uur een antwoord ontvangen op uw bericht.

Christine van het Meetic Team

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Meetic.nl in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Meetic.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Rachel1991