Klacht: ondernemersgids.nl

op 08 augustus 2013 over ondernemersgids in de categorie Media

Beste heer, Mevrouw,

Ook ik ben slachtoffer van hun malafide praktijken. Ik heb ook een bandje ingesproken met als doel GEEN vermelding te willen.
Na twee weken een factuur. Direct gebeld en werd schandalig te woord gestaan. Ik heb gemeld hun rekening te betwisten op grond van misleidende verkoop. Alles naar hun gemaild. Geen antwoord. Na een week een telefoontje zonder nummerherkenning, waarin ik gesommeerd werd de rekening te betalen. Ik heb aangegeven in geen honderduizend jaar te betalen. Direct weer gemaild. Gemeld dat er op geen enkele wijze sprake is van een contract omdat ik de bandopname misleidende verkoop heb genoemd en daarmee de rekening betwist heb.
Vervolgens een pracht van een factuur met uiteraard direct bijna honderd euro adm. kosten er bovenop. Wederom gemaild en mijn standpunt herhaalt inclusief de melding dat ik aangifte heb gedaan bij steunpunt acquisitiefraude.

Na enkele dagen wederom een schrijven van hun kant, waarin met klem word vastgehouden aan de mondeling (en bandopname) gesloten overeenkomst. Dringend doch vriendelijk verzoek tot betaling over te gaan inclusief dreiging van gerechtelijke stappen.

Uiteraard wederom gemaild. Mijn standpunt herhaalt. Wederom de rekening betwist. Wederom aangifte gedaan.

Nog even en ik ga het leuk vinden (NOT).

Na alles gelezen te hebben wat er zoal op internet over ze te vinden is voel ik mij nog meer gesterkt om UITERAARD HELEMAAL NOOIT TE BETALEN.

Hartelijk dank hiervoor.

Veel succes met de strijd.

Kim Hammink
Beautycenter Olympia

Mensen moeten zich nooit laten intimideren door wie dan ook. Perfecte oplossing?

Totaal verbod op dergelijke telefonische verkoop.

ondernemersgids

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Geprobeerd telefonisch contact op te nemen; waarop er een email is verstuurd. De factuur is per vandaag gecrediteerd, dit wordt per post bevestigd.

Bericht van van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ondernemersgids

Bericht van van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 5S nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ondernemersgids in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ondernemersgids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 02 september 2013 om 16:46 geantwoord

Er is op geen enkele wijze sprake van een oplossing. Enkel een mailtje van de ondernemersgids dat ze me tot drie keer toe gebeld hebben zonder resultaat? Ik heb geen voichmail met verzoek tot terug bellen. Ik heb ze gemaild dat ik een oplossing graag per post tegemoet zie. Aangezien alle onduidelijkheden per telefoon zijn ontstaan. Mvg kim hammink

Bericht van van Klacht.nl

10 maanden geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van ondernemersgids beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door kimmerd