Klacht: geldigheid

op 15 mei 2012 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik reisde vandaag 15 Mei van Eindhoven naar Middelburg.Kort voor het station Tilburg kwam de conducteur controleren.Hij vertelde mij dat ik zonder korting reed.omdat mijn kaart niet geactiveerd was.Dus ik kon in Tilburg de trein uit en de kaart alsnog activeren,zodat ik verder met korting kon reizen.Ik gebruik mijn kaart al vanaf het begin.Waarom moest die nu opeens weer geactiveerd worden.? Dit was niet de enige hindernis.Weer terug in de trein werd bekend gemaakt dat de trein niet verder ging dan Breda,wegens problemen in Roosendaal.Zodoende was ik 2 uur later thuis dan gepland.
Hoe kom ik aan een schade formulier.? In Middelburg is het stationloket maar enkele uren open.Mijn derde aanmerking is de soms hoge af-of instap,bijna niet te doen voor een vrouw van 82.Graag uw reactie.
J.Nonnekes-Hoefkens
Olmenhof 40 4334CN Middelburg.
e-mail jnonnekes@zeelandnet.nl

Met een antwoord op mijn vragen

NS

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Gebeld en uitgelegd dat verlenging voordeelurenkaart opnieuw geactiveerd moet worden, teveel betaalde saldo van 19-3 gerestitueerd en saldo van 15-5 vanwege vertraging. Telefoonnummer van assistentieverlening doorgegeven i.v.m. hoge uitstap op Middelburg.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van NS beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door nonhoef
5.0
2012-05-15