Klachten over NS

De Nederlandse Spoorwegen, NS is winnaar van de Klacht.nl awards in 2012 en 2013. Ongeveer 7% van de Nederlandse bevolking reist iedere dag per trein.... Lees meer >

Statistieken van NS in de categorie Openbaar Vervoer

1094 klachten gemeld
3.0 /10
1403 stemmen
1403

Tijdslijn

Niet Service balie

Klacht van op 23 juni 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

19/6 papieren spoorkaartje gekocht op Station Deventer in het zicht van de servicebalie. Netjes betaald ( +€1) voor het kaartje echter er werd niets afgedrukt. Gelukkig werkte de kwitantie afrukken wel en had ik dat als bewijsje om aan de... Lees meer

Thalys

Klacht van op 22 juni 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Op 25 februari 3 tickets gereserveerd voor de Thalys op 18 juni heen naar Parijs vanaf Rotterdam en terug op 20 juni vanaf Parijs naar Rotterdam. volgens de site konden wij niet rechtstreeks, namen dus tussenstop in Antwerpen. Waren erg... Lees meer

Te weinig plaats

Klacht van op 22 juni 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik moet 5 keer per week met de stoptrein van lelylaan amsterdam naar leiden centraal. Het is prop prop vol! Veel mensen moeten staan of kunnen zelfs niet mee. Heel vervelend en niet verantwoord als er iets gebeurd dan hebben... Lees meer