Klachten over NS

De Nederlandse Spoorwegen, NS is winnaar van de Klacht.nl awards in 2012 en 2013. Ongeveer 7% van de Nederlandse bevolking reist iedere dag per trein.... Lees meer >

Statistieken van NS in de categorie Openbaar Vervoer

496 klachten gemeld
2.9 /10
1595 stemmen
1595

Tijdslijn

Vandaag, vrijdag 15 juni 2018, belde ik namens mijn verstandelijk beperkte cliënt naar de NS klantenservice. Mijn cliënt heeft een Dalvrij maandkaart om met de trein door Nederland te reizen. Echter reist mijn cliënt vrijwel hetzelfde traject en eindigd over... Lees meer

Behoud vrije doorgang tunnel station apeldoorn

Klacht van op 14 juni 2018 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Goedemorgen, Er worden nu toegangspoorten geplaatst bij station Apeldoorn, Wittenborg University of Applied Sciences, mijn organisatie, heeft aan beide zijden van het spoor een gebouw en onze studenten . docenten en medewerkers passeren de doorgang vaak meerdere keren per dag. Een grote... Lees meer

Op 4 april 2018 (22.46u), 14 mei 2018 (21.15u) en 29 mei 2018 (21.17u) zijn er na het opladen van mijn OV- chipkaart (kaartnr: 3528020080129039) op Den Haag HS kleine bedragen afgeschreven tussen de €1,00 en €1,25 per keer. Al... Lees meer

Geld retour voor ongebruikt e-ticket

Klacht van op 10 juni 2018 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Gisteravond heeft mijn echtgenoot een retourtje Rotterdam-Utrecht voor mij geboekt tbv een lunch met mijn vriendin morgen. Om te laten zien hoe dit in zijn werk gaat heeft hij mij de app en order laten zien. Ivm psychische klachten haar... Lees meer