Klacht: Nieuwe Simkaart aanvragen…. Ook dat gaat al niet!

op 27 augustus 2012 over Simpel (Telecom) in de categorie Mobiele Telefonie

Op 13 augustus werkt van het een op andere moment mijn sim kaart niet meer, geen enkele telefoon leest hem nog. Geprobeerd te bellen naar de klantenservice van Simpel waar ik na 3 kwartier wachtten wel genoeg van heb! Dan maar een e-mail sturen maar ook hier is 10 werkdagen later nog niet op gereageerd! Tussendoor ook nog dagelijks geprobeerd te bellen, wat me elke keer 35 cent per minuut kost! Maar er wordt gewoon NIET opgenomen! Hoelang moet je daar aan de telefoon hangen? 6 uur?? Na een halfuur tot 3 kwartier vind ik toch dat ik recht heb op geld teruggave van die 35 cent hoor!

Nu heb ik nog steeds geen antwoord over wanneer en of ik een nieuwe sim-kaart krijg.

Doe wat aan die klantenservice!! Zowel per e-mail als per telefoon!
Zolang ik geen nieuwe sim-kaart heb vind ik ook niet dat ik abbonementskosten hoef te voldoen, jullie zijn tenslotte zo traag en ik maar braaf proberen te bellen en wachtten en maar steeds opnieuw 35 cent betalen voor een service die van geen kant deugt!

Oh en natuurlijk binnen nu en 3 werkdagen een NIEUWE SIMKAART!!!!

Simpel (Telecom)

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Beste klant,

Klantenservice

Bericht van van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel (Telecom) in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel (Telecom) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van van Klacht.nl

2 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Simpel (Telecom) beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door develish-angel