Klacht: Niet ontvangen,wel betaald dinerbon Fletcherhotels

op 12 december 2013 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 12 november bestelde ik een 3 gangenmenu(2 e gratis) van Fletcherhotels
Gegevens!
G.s. 192927-1150
G.d. 00260380578

Gewenste Oplossing:

Mijn geld terug,of de bon alsnog toegestuurd krijgen voldoet

Groupdeal

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Wij hebben de voucher nogmaals per e-mail toegestuurd. Er stond een typefout in uw e-mailadres.

Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice GroupDeal
info@groupdeal.nl

Bericht van van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Groupdeal over deze klacht.

Bericht van van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Handige service voor armlastigen