Klacht: niet goed behandeld voor de huurwoning die ik op gereageerd heb

op 10 mei 2012 over Havensteder in de categorie Woningcorporaties

nou het zit namelijk zo: ik heb op een woning gereageerd en was eerste kandidaad. mij was de woning aangeboden.
ik heb toen ja gezegt.
Mij is uitgelegt dat ik genoeg verdient ,dus moet naar een duurdere woning gaan ,maar blijkt volgens de woningbureau dat ik geen recht op hebt.
ik kreeg een brief van een andere woonvestiging ,waar ik ja op had gezegt en moest dan ineens nee zeggen ,want van mijn schuldhulpverlener heb ik te horen gekregen dat ze de woning niet weggedaan hadden ,maar voor mij aangehouden hadden.
Heb toen de woning van de andere wooncorporatie stopgezet.
nu zijn er kosten aan verbonden die ik moet betalen.

En nu na lang wachten krijg ik te horen dat ik de woning niet aangeboden krijgt.
Ik vindt dit erg slordig ,heb er geen woorden voor.
Mij zo lang laten wachten ,waarvan ik de andere woning had kunnen krijgen , heb ik nu geen van de woning en moet nu exstra kosten voor de woning nu gaan betalen.
Mijn verzoek is nu dat er wat aan deze situatie gedaan moet worden.
Ik moet zo wie zo verhuizen ,ik kan volgens de havensteder ,niet naar een goedkopere woning ,dus wil ik wel de woning aangeboden krijgen waar ik recht op heb. de woning die ik toegekregen had en die ik lang op moest wachten. of ze moeten mij toegang laten krijgen voor de goedkopere woning.

De oplossing die tevreden zou zijn is de woning aan mij toezeggen ,waar ik lang op heb moeten wachten., want de andere woning heb ik daarvoor moeten laten gaan,waardoor er kosten aan zijn verbonden.

Havensteder

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Volgens de regels konden wij de woning helaas niet aan u toewijzen. De redenen zijn privacygevoelig en zullen wij daarom niet noemen. Direct nadat dit bij onze verhuurmakelaar duidelijk was heeft hij telefonisch contact met u opgenomen. Hij heeft u de redenen uitgelegd en u direct een andere woning aangeboden. Deze wilde u absoluut niet, u wilde alleen de eerste woning. De verhuurmakelaar heeft vanwege deze wens nog intern overleg met diverse medewerkers gevoerd, waarna hij u toch definitief heeft moeten afwijzen voor deze woning. Omdat wij deze beslissing zorgvuldig wilden nemen, heeft dit inderdaad iets langer dan een week geduurd. Wij betreuren het wanneer dit voor u tot problemen heeft geleid.

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Havensteder in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Havensteder een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door mseymonson