Klachten over Neckermann Reizen

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus. Bovenaan deze pagina staat het... Lees meer >

95% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 2 van 8 Online Reisbureaus

95%
67 klachten gemeld
0 openstaande klachten
3 klachten in behandeling
64 klachten opgelost
3.4 /10
76 stemmen
76

Tijdslijn

Wij hebben meermaals geprobeerd Neckermann reizen duidelijk te maken dat wij erg ontevreden waren over de wijze waarop zij onze klacht behandelen .Maar het is heel simpel: ze behandelen ze NIET en zetten dan neer dat de klacht is... Lees meer

Bij deze wil ik mijn ongenoegen uiten naar aanleiding van onderstaande mail met bijgaande vluchtwijziging. Sowieso heel vreemd dat deze naar onze dochter van 18 is verzonden zodat we het bericht later lazen (toevallig heeft zij ook in deze week een... Lees meer

Kosten eenpersoonskamer Neckermann Reizen

Klacht van op 22 februari 2015 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

In april willen we met drie personen naar Fuerteventura. We hebben gekozen voor hotel Best Age in Costa Calma, Fuerteventura. Twee personen in een tweepersoons kamer, één persoon in eenzelfde tweepersoons kamer. Bij het checken van de reissom blijkt... Lees meer

Terugzenden op eigen kosten

Klacht van op 13 februari 2015 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Kleur (besteld was roze, geleverd werd knalrood) klopte niet. Maat van bankovertrek klopte niet. Terugsturen moet, volgens veranderde voorwaarden op eigen kosten. Druk telefoonverkeer gehad met Neckermann, waar niets op te lossen was. Neckermann is geen lid (meer?) van Thuiswinkel en houdt zich... Lees meer

Op 18 december 2014 een reis geboekt naar Gran Canaria van 14/02/2015 t/m 22/02/2015. Extra gekozen om vanaf Schiphol te vliegen i.p.v. Eindhoven en daarnaast ook nog eens voor 9 dagen gekozen i.p.v. 8 omdat de vluchttijden dan... Lees meer

Na telefoon gesprek(zeer correct en prettig) zouden wij een mail krijgen. Al waren we het met de inhoud van de oplossing in het gesprek op voorhand niet eens.Mail ontvangen maar bijlage's niet te openen. Wil de mail beantwoorden maar dat is afgeschermd. Dus... Lees meer