Klacht: NAHEFFINGEN

op 17 november 2009 over Belastingdienst in de categorie Overheid

De Belastingdienst is mij nogsteeds aan het uit melken.

Ondanks bewijzen dus brieven met kopien over het 2e kwartaal beweerd de Belastingdienst dat ik geen aangifte heb gedaan over het 2e kwartaal. Toen kreeg ik een brief dat ik geen aangifte heb gedaan over het 2e kwartaal. Ik ga terug naar mijn consulent en om het opnieuw in te dienen wordt de vorige datum dus overschreven. In elk geval opnieuw aangfite gedaan 31 aug. Betaling teruggave 2e kwartaal 1ste week van sept. daarna heb ik de ene aanslag na de andere gehad voor het te laat indienen van aangfite 2e kwartaal. van de teruggave 2e en 3e kwartaal is inmiddels een verrekening gemaakt en ik krijg toch noch een dreigbrief openstaand bedrag €. 30,00

daarnaat krijg ik op dezelfde daag van de Belastingdienst een naheffing van een adres waarop ik nooit heb gewoond.

x van Rijn van Wooncompas had mij een woning toegewezen aan de C. Domelastraat. te Nesselande. Zij gaf mij toestemming om alles teregelen zoals inschrijving burgerregister en huurtoeslag aanvragen etc. Intussen zou zij het huurcontract opmaken en mij bericht sturen wanneer ik het huurcontract kon tekenen en de sleutels ophalen. Toen ik een week later geen bericht had ontvangen zij ze doodleuk dat zij het huurcontract heeft teruggedraaid om welke reden is mij niet bekend. Hierdoor moest ik in de Kerstmaand alles in een keer gaan regelen dus terugdraaien van alles. Kort daarop vond ik een andere woning in Rotterdam waar ik nu woon en heb ik de instanties netjes en schriftelijk op de hoogte gebracht. ook de Belastingdienst. Wie schetst mijn verbazing als ik een na heffing krijg van de C. Domelastraat dagtekening 19 november met acceptgiro voor direkte betaling.

waar ligt het aan. Als je de belastingdienst belt is het 0800 nummer gewijzigd in 1410.

Ik heb een uitkering maar een grooty deel van mijn geld moet ik reserveren voor brieven en kopien maken om als bewijzen op te sturen aan de belastingdienst. En de Belastingdienst laat dood leuk iemand bellen. Niet uit Heerlen of Uit Rotterdam maar uit Utrecht en als ik vraag om antwoord op de brieven met datum zegt hij dood leuk die heb ik niet dan liggen ze in Heerlen die doen er weken over.

Utrecht belt en Rotterdam stuurt dus dwang bevel en Heerlen geeft opdracht.

Wat een zooi zeg in dit land.

Reactie van de melder van de klacht renate

4 jaren geleden - HA het is weer raak weer een aanslag gehad deze keer niet uit Apeldoorn, Heerlen, Utrecht. Knt Laan op Zuid 45 Rotterdam Maar van Knt Blaak 34 Rotterdam Beschikkingsnummer is nog steeds het zelfde

Alle klachten die gemeld zijn door renate
0.0
2009-11-17