Klacht: opzeg online onmogelijk

op 11 januari 2017 over Miriale Luxury in de categorie Internetshops - Kleding

Ik kreeg een lingerieset toegestuurd die niet geschikt is, en ik wil alle verdere zendingen afzeggen. Ik herinner me vaag dat ik lang geleden een telefoontje beantwoordde ivm lingerie, maar er werd mij helemaal niet gezegd dat ik me abonneerde op verschillende zendingen… Op de factuur staat vermeld dat ik online moet opzeggen, op “Mijn klantpagina” van www.miriale.com Ik kan het ingevulde contactformulier dat ik daar vind niet versturen (met een ander klantnummer dan op de factuur, maar ik kan het klantnummer niet aanpassen). Er wordt telkens iets gemeld, in het Duits, ivm mijn emailadres. Ik vond een website waarop aangeboden wordt om met aangetekende zending op te zeggen, maar er wordt geld gevraagd en ik vertrouw het niet. Moet ik die zending betalen of gewoon negeren ? en hoe zeg ik op ?
Met veel dank bij voorbaat ! miekeboonen@gmail.com

als ik geen zendingen met facturen meer ontvang, als het volgens u moet, betaal ik deze eerste zending wel

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Miriale Luxury

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Miriale Luxury nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maria Boonen