Klacht: Media BOX HD upc geeft zwart beeld maart wel geluid en menu

op 02 mei 2012 over UPC in de categorie Alles-in-1

Heb je een HD media box kan je hem niet gebruiken omdat je zwart beeld heb. Heb deze box trouwens net 3 weken.
ga je opzoek er over op internet kom je niet veel tegen er over. Maar op hun eigen forum is het een voorkomend probleem wat ik zo ver terug kan vinden als 2008. Waar de eerste problem zich al voor doen er over. nouw weet ik niet of dit de zelfde media box is zo niet toch raar dat het probleem weer terug is. en dan lees je dat er iemand van upc zelf antwoord op geeft. het licht niet aan de media box maar aan de software app. nouw als het daar aan licht duurt het ook echt langer dan 4 jaar om het probleem te verhelpen.

Eerst kijken is het produckt wel goed is zo niet dan brengen je het ook niet op de markt. doen groten berdijven ook niet dat is imago schaden op lopen maar daar heeft upc schijt aan want ze zijn toch al de grootste
Dat UPC nouw eens eerst aan ze huidige klant gaat denken en niet om winst cijfers. iedereen houd nu al ze geld in de portomonee dus is het verstandig om er nu eens iets aan tegaan doen.

Alle klachten die gemeld zijn door agoldsteen
4.3
2012-05-02