Klacht: mailadres: klantenservice@provea.ch

op 17 januari 2014 over Provea in de categorie Lingerie

Dit is het mailadres van Provea voor diegene die interesse hebben. Ze hebben mij telefonisch benaderd om vrijblijvend een lingeriesetje toe te sturen. De verbinding was niet goed en ik hoorde het verhaal maar half en ik had het druk. Nadat ik er zeker van was dat ik een bevestigingsmail zou krijgen, heb ik toegezegd met het idee dat ik het altijd nog kon annuleren. Dit wilde ik eigenlijk ook vrijwel meteen en gelukkig bestaat er de wet: ‘kopen op afstand’ die het ook mogelijk maakt om binnen 7 dagen van de koop af te zien. Ik heb ze terug gemaild dat ik toch geen interesse had en van alles afzag. Hierop een bevestiging ontvangen. Nu hebben ze toch geld afgeschreven (jan) terwijl ik in september heb geannuleerd. Ik heb het geld laten storneren. Verder heb ik de mails nog bewaard en ik heb ze gemaild dat ik aan mijn verplichting heb voldaan en op tijd heb geannuleerd. Ik heb verder geen zin en geen tijd om er nog verder energie aan te verspillen en ben ook niet van plan om dit te gaan doen. Dan vragen ze me nog een keer om mijn adresgegevens..pardon?? Wat is dat voor een administratie. Ik ben geen klant geworden en ze schrijven wel geld af. Hoe wilden ze dan iets toe gaan sturen als geen adres van mij hebben? Het heeft geen zin voor hun om brieven te sturen van incassobureaus omdat ik op tijd heb opgezegd. Willen ze dit tot een zitting laten komen…ik heb me aan de wet gehouden en ben hun verder niks verplicht. Dus alle kosten die zij maken zullen dan voor hun eigen rekening zijn. Als zij niet stoppen met geld te incasseren van mijn rekening, zal ik een klacht indienen bij de bank. Als de bank meerdere klachten ontvangt, zullen zij een onderzoek starten en kan het zo zijn dat Provea helemaal geen automatische incasso’s meer kan uitvoeren.

Ik wil dat ze mij uit het bestand halen en ik wil niet meer lastiggevallen worden door dit bedrijf. Ik ben duidelijk geweest. Mocht ik eventueel een brief van een incassobureau ontvangen, dan zal die bewaard worden en in een speciaal dossier.

Bericht van van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Provea

Bericht van van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 5S nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Naadje82