Klacht: maand abonnement

op 11 januari 2014 over Syntus in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben op 4-1-2013 een maand abonnement voor de bus besteld en betaald bij de syntus voor onze zoon. Hij gaat iedere maandag tot en met vrijdag met de bus van Overdinkel naar Enschede. Binnen 5 werkdagen zouden we een zichtkaart thuis hebben van de syntus. Omdat het abonnement maandag 13-1-2014 ingaat en we nog geen zichtkaart hebben ontvangen, moeten we dus per rit gaan betalen vanaf maandag. Wat is een gepaste oplossing? Ik hoor het graag spoedig van U.
Mvg. B.Kroeze, Overdinkel. 06-42305477.

Gewenste Oplossing:

Voor zondag avond een mailtje van de syntus, dat mijn zoon vanaf maandag morgen met de bus naar Enschede en terug kan. En zo spoedig mogelijk de zichtkaart in huis.

Bericht van van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syntus

Bericht van van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 5S nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Patrick Kroeze