Klacht: Luxues ontbijt

op 02 mei 2012 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bon gekocht voor een luxueus ontbijt voor 2 bij Brasserie ‘t Stropke. De bon vermeldt een ontbijt twv 50 euro. Het duurste ontbijt op hun kaart komt op 17,50 euro per persoon “ontbijt Royal”. Bij ons ontbijt ontbrak de zalm zoals ook in hun ontbijt vermeld staat en we hebben niet eens koffie gekregen.De foto die op jullie bon staat is zeker niet te vergelijken met wat we gekregen hebben.Een glas cava, een glas fruitsap, 3 broodjes, 1 botercupje en 1 confituurtje. Daarbij een bordje met beleg en een spiegelei. Dit was het ontbijt per persoon. Maar een ontbijt zonder koffie ?

Gewenste Oplossing:

Mochten we eens terug uitgenodigd worden, als was het maar om een koffie te drinken

Groupon

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op deze website kunnen wij klachten niet afhandelen zoals we dat zouden willen. Via onze eigen klantenservice kunnen we dit wel. Je kunt contact met ons opnemen via info@groupon.nl of telefonisch op 020 435 0369.

Bericht van van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van van Klacht.nl

2 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Groupon beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door slonse