Klacht: Opzeggen inschrijving voor glasvezel Lijbrandt kan niet?

op 10 mei 2012 over Lijbrandt in de categorie Vaste Telefonie

Ik ben helaas door een van u medewerkers erin geluisd. Er is een colporteur bij mij aan de deur geweest en die heeft mij vertelt dat ik de inschrijving voor glasvezel onbeperkt op kon zeggen, totdat er een aansluiting in mijn huis aanwezig is. De aansluiting is er nog niet en ik heb besloten om van de inschrijving af te zien.
Ik heb via een aangetekende brief om een opzegging gevraagd en het blijkt dat dit niet kan. Ik wil helemaal geen klant zijn van Lijbrandt en ik wil dat de inschrijving per direct wordt geannuleerd, zo niet dan ga ik andere maatregelen nemen.
Ik vind het erg misleidend om zo met de mensen om te gaan en valse informatie te verstrekken.
Graag hoor ik zo spoedig mogelijk van u.

Ik ben tevreden als de inschrijving van Lijbrandt per direct wordt geannuleerd en dat ik geen klant van Lijbrandt wordt.

Lijbrandt

Heeft op 01 januari 1970 om 00:00 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Rengers,

U geeft aan uw abonnement bij Lijbrandt per direct te willen ontbinden wegens valse voorwaarden waaronder u een abonnement bij Lijbrandt heeft getekend.
Hierbij willen wij onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak wat u heeft ondervonden. Klanten werven onder valse voorwendselen wordt bij Lijbrandt niet getolereerd. Dergelijke zaken worden daarom bij Lijbrandt uiterst serieus genomen. Uw brief zal ons daarom helpen zulk verkoopgedrag in de toekomst te voorkomen. Daarom willen wij u hartelijk danken voor uw schrijven.

Hoewel wij het spijtig vinden u te laten gaan als klant, willen wij hierbij bevestigen dat uw abonnement bij Lijbrandt per direct zal worden beëindigd. Uw abonnement ontbinden wij per dagtekening van deze brief.

Wij willen u nog op het volgende wijzen; het glasvezelmodem dat in uw woning is aangebracht voor de glasvezelaansluiting, mag niet worden verwijderd of verplaatst. Deze apparatuur is namelijk eigendom van de netwerkeigenaar (GNEM). Schade aan de apparatuur of de glasvezelkabel zal worden verhaald op degene die de schade veroorzaakt heeft.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Fleur
Lijbrandt Webcare

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lijbrandt in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lijbrandt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van van Klacht.nl

2 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Lijbrandt beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door A.Rengers