Klacht: Opzeggen inschrijving voor glasvezel Lijbrandt kan niet?

op 10 mei 2012 over in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben helaas door een van u medewerkers erin geluisd. Er is een colporteur bij mij aan de deur geweest en die heeft mij vertelt dat ik de inschrijving voor glasvezel onbeperkt op kon zeggen, totdat er een aansluiting in mijn huis aanwezig is. De aansluiting is er nog niet en ik heb besloten om van de inschrijving af te zien.
Ik heb via een aangetekende brief om een opzegging gevraagd en het blijkt dat dit niet kan. Ik wil helemaal geen klant zijn van Lijbrandt en ik wil dat de inschrijving per direct wordt geannuleerd, zo niet dan ga ik andere maatregelen nemen.
Ik vind het erg misleidend om zo met de mensen om te gaan en valse informatie te verstrekken.
Graag hoor ik zo spoedig mogelijk van u.

Bericht van van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door in behandeling genomen

Bericht van van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door A.Rengers